• Zwroty i reklamacje

Reklamacje

1.Kupujący ma prawo do złożenia reklamacji produktu, przedstawiając dowód zakupu (faktura, paragon).
2.Reklamacje można składać również drogą mailową, załączając zdjęcia, dane do zamówienia oraz opis sytuacji.
3. Aspekty podlegające reklamacji: uszkodzenia fabryczne, wady powstałe w momencie dostawy, zamówienia w stanie niepełnym.
4. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy Klienta, nieprawidłowego użytkowania oraz nieprawidłowego stosowania się do instrukcji załączonych na metce.
5.Firma Bestomi zastrzega sobie 14 (słownie: czternaście) dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji oraz poinformowanie Klienta o decyzji drogą mailową.




Zwroty

1.  Towar może zostać zwrócony w ciągu 14 dni od dnia odbioru zamówienia.
2.Towar nieużywany, nie posiadający zapachu, śladów użytkowania itp. podlega zwrotowi.
3.Klient jest proszony o dołączenie dowodu zakupu do zwrotu oraz dołączenia wypełnionego czytelnie formularza o odstąpieniu, który posiada dane do zwrotu.
4.Czas nadania zwrotu środków na konto to 14 dni roboczych, liczony od momentu odebrania paczki przez firmę Bestomi. Wykonywany jest przelewem na konto bankowe wskazane w odstąpieniu.
*Zwroty bez dokumentu odstąpienia będą rozpatrywane dopiero po uzupełnieniu wymaganej dokumentacji.

5. Zwrot towaru jest wysyłany na koszt kupującego. Paczki za pobraniem nadawane do sklepu nie będą odbierane. 
6. Towar z oderwanymi metkami nie podlega już zwrotowi.
7. Klient dokonuje zwrotu zakupionego towaru na adres siedziby firmy Bestomi: ul. Kolista 8A, 54-152 Wrocław.
8. Towar zwracany powinien być zapakowany bezpiecznie, aby wrócił w stanie nienaruszonym (w tym czysty).
9. Zwrotom nie podlegają produkty  spersonalizowane, zakup na specjalne zamówienie.
10. Zwrotom nie podlega odzież bieliźniana, od której została oderwana folia zabezpieczająca lub zostało uszkodzone opakowanie. Zwrot nie jest przyjmowany z powodu ochrony zdrowia i higieny.


Wymiana

1.Wymiana jest możliwa na inny produkt obecny na magazynie.
2.Czas wymiany to 14 dni roboczych od momentu odebrania paczki przez kupującego.
3.Koszt przesyłki wymiany oraz ewentualne różnice cenowe (wymiana na towar droższy) pokrywa kupujący.
Podczas wymiany kurier odbiera poprzednie zamówienie i jednocześnie dostarcza nowe.
4.Wymiana kierowana jest na adres z zamówienia pierwotnego, klient zobowiązany jest do wcześniejszego poinformowania Bestomi o wyrażeniu chęci ewentualnej zmiany adresu do wymiany.