• Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Dziękujemy za Państwa zainteresowanie naszą ofertą sklepu internetowego. Ochrona Państwa prywatności jest dla nas bardzo ważna. W niniejszej polityce prywatności znajdą Państwo szczegółowe informacje dotyczące postępowania z Państwa danymi. Administratorem Państwa danych jest: firma Bestomi, właściciel Wojciech Rymut, Bulwar Ikara 30/37, 54-130 Wrocław z siedzibą przy ul.Kolistej 8A, 54-152 Wrocław (inspektor@bestomi.pl), tel: 735 308 308.



1. Dane dostępowe i hosting
Naszą stronę internetową mogą Państwo odwiedzać bez podawania danych osobowych.
W momencie każdego wywołania strony internetowej serwer zapisuje automatycznie jedynie tzw. logi serwera, jak np. nazwę żądanego pliku, Państwa adres IP, datę i godzinę wywołania, ilość przesyłanych danych i składającego zapytanie dostawcę usług internetowych (dane dostępowe) oraz dokumentuje wywołanie strony.

Wspomniane dane są wykorzystywane wyłącznie w celu prawidłowego funkcjonowania strony internetowej oraz ulepszania oferty sklepu.

 Usługi hostingowe dostarczane przez zewnętrznego usługodawcę

W ramach powierzenia przetwarzania danych na nasze zlecenie zewnętrzny usługodawca wykonuje dla nas usługi w zakresie hostingu i prezentacji stron internetowych.


Imię i nazwisko, adres, telefon, e-mail, NIP wskazane jako dane do logistycznej realizacji zamówienia przekazywane są:

  • Sever - właściciel portalu baselinker.com - ul. Bonczyka 4/3 51-138 Wrocław



Ten usługodawca ma siedzibę na terenie kraju należącego do Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


2. Gromadzenie i przetwarzanie danych celem realizacji umowy i utworzenia konta klienta

Gromadzimy dane osobowe wyłącznie wtedy, kiedy nam je Państwo dobrowolnie przekazują, składając swoje zamówienie, kontaktując się z nami (np. za pomocą formularza kontaktowego, telefonu lub drogą mailową).


Pola obowiązkowe są konieczne do uzupełnienia, ponieważ zawarte w nich dane są niezbędne do wykonania zlecenia lub rozpatrzenia sprawy, w której kontaktowali się Państwo z nami, lub założenia konta klienta. 
Art. 6, par. 1 lit. b RODO mówi o tym, że dane osobowe mogą być przetwarzane w celu wykonania umowy, np. przy zakupie produktu. To samo odnosi się do wszelkich działań związanych z przetwarzaniem, niezbędnych do przeprowadzenia czynności przed zawarciem umowy, takich jak obsługa zapytań dotyczących produktów lub usługi.

To, jakie dane są gromadzone, wynika z formularzy, do których wprowadzane są dane. Z przekazanych danych korzystamy w celu wykonania umowy lub odpowiedzi na zadane przez Państwa pytania. Podanie jest potrzebne do weryfikacji złożonego zamówienia, aktualności lub zmian przekazanych drogą telefoniczną lub mailową.
Art. 6, par. 1 lit. c RODO ma zastosowanie w przypadkach, kiedy spoczywa na nas obowiązek prawny wymagający przetwarzania danych osobowych, na przykład w celu wypełnienia zobowiązań podatkowych.


Przetwarzamy i przechowujemy Twoje dane osobowe jedynie przez taki okres, jaki jest niezbędny do spełnienia celu ich przechowywania lub dopóki jest to od nas wymagane zgodnie z prawem lub regulacjami. Gdy tylko cel przestaje mieć zastosowanie lub zostanie zrealizowany, Twoje dane osobowe zostaną usunięte lub ich przetwarzanie zostanie ograniczone. W przypadku ograniczenia przetwarzania danych, dane takie zostaną usunięte, gdy tylko okresy zachowania danych nałożone przez przepisy prawa, umowę/statut spółki lub postanowienia umowy przestaną uniemożliwiać dokonanie takiego usunięcia, o ile nie istnieje powód do założenia, iż takie usunięcie zagroziłoby uzasadnionym interesom oraz pod warunkiem, że takie usunięcie nie wymagałoby nieproporcjonalnie wielkiego wysiłku ze względu na szczególny charakter przechowywania.


3. Przekazywanie danych

W celu wykonania umowy przekazujemy Państwa dane firmie kurierskiej zajmującej się dostawą, o ile jest to niezbędne do doręczenia zamówionych towarów. Zależnie od tego, którego dostawcę usług płatniczych Państwo wybiorą w procesie zamówienia, celem realizacji płatności przekazujemy zgromadzone w tym celu dane płatnicze do instytucji kredytowej obsługującej płatność i ewentualnie do wybranego przez nas lub przez Państwa dostawcy usług płatniczych. Niektórzy dostawcy usług płatniczych gromadzą dane samodzielnie, jeżeli założą Państwo u nich konto. W takich przypadkach należy w ramach zamówienia zalogować się u dostawcy usług płatniczych, podając swoje dane dostępowe. Obowiązuje wówczas również polityka prywatności danego dostawcy usług płatniczych.

Odbiorcy danych osobowych:

-agencje marketingowe obsługujące newsletter
-dział księgowości oraz kadr
-podmiot dostarczający oprogramowanie
-podmiot dostarczający usługi chmurowe, do przechowywania i gromadzenia danych
-podmiot dysponujący zamówieniem oraz dostarczający paczkę (przewoźnik)

Jakie masz prawa?

1) Dostępu do swoich danych osobowych, o którym mowa w art. 15 RODO – podając nam dane osobowe, mają Państwo prawo uzyskać do nich wgląd i dostęp; nie oznacza to jednak prawa dostępu do wszystkich dokumentów, na których Państwa dane widnieją, ponieważ mogą one zawierać informacje poufne; mają jednak Państwo prawo do informacji, jakie Państwa dane i w jakim celu przetwarzamy oraz prawo do uzyskania kopii swoich danych osobowych, przy czym pierwszą kopię wydajemy bezpłatnie, a za każdą kolejną zgodnie z przepisami RODO pobieramy odpowiednią opłatę administracyjną odpowiadającą kosztom sporządzenia kopii.

2)Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.
Prosimy o informację w celu poprawienia lub sprostowania takich danych.

3) Prawo do usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym)
Masz prawo w każdej chwili usunąć jakiekolwiek dane przetwarzane przez Rymko Polska Sp. z o.o., o którym mowa w art. 17 RODO,

z wyjątkiem:
- niedokończonego postępowania z zamówieniem (niewysłane lub wysłane w części)
- nieuregulowany dług wobec firmy
- jeśli dokonałeś zakupów, zachowamy Twoje dane osobowe dotyczące transakcji w celach księgowych.

4) ograniczenia przetwarzania
Masz prawo zażądać, aby firma BESTOMI ograniczyła przetwarzanie Twoich danych osobowych pod następującymi warunkami:
-jeśli zgłosisz, że Twoje dane są niepoprawne, firma Bestomi ograniczy przetwarzanie danych aż do momentu weryfikacji zgodności.


Do czego używamy danych użytkowników?

-Między innymi w celu zarządzania ich rejestracją, odnalezienia zamówienia, prowadzenia analiz statystycznych,  wszelkich zmian formy dostawy, produktu, obsługiwania zapytań, na życzenie użytkownika wysłanie powiadomienia dostosowanego do indywidualnych potrzeb.


Postanowienia końcowe

Brak wyrażonej zgody na przetwarzanie danych jest równoznaczne z niemożliwością realizacji zamówienia lub ewentualnego udzielenia informacji.

Państwa dane są przechowywane przez okres 5 lat do czasu wykorzystania możliwości marketingowych oraz analizy danych potrzebnych do prowadzenia działalności gospodarczej lub do momentu odwołania przez Państwa zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Pliki „Cookies”

Podczas przeglądania stron internetowych używane są „pliki cookies” (zwane „cookies” lub "ciasteczka").
Umożliwiają zapamiętywanie preferencji dotyczących strony (np. język).
Identyfikują one (pliki cookies) dane komputera i przeglądarki, czy dany adres IP odwiedzał już wcześniej tę stronę, pozwalają również na tworzenie statystyk, analizowanie naszych produktów pod względem zainteresowania.


Pliki cookies mogą być wykorzystywane przez sieci reklamowe do wyświetlania reklam na zasadzie ostatnich preferencji.

Cookies techniczne - niezbędne do prawidłowego działania strony.
Cookies podstawowe - instalowane; użytkownik wyraża zgodę za pomocą ustawień zainstalowanego oprogramowania na urządzeniu.
Pliki cookies sesyjne - pozostają na urządzeniu użytkownika aż do momentu opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia przeglądarki internetowej.
Pliki cookies stałe - pozostają na urządzeniu użytkownika aż do momentu wygaśnięcia lub ręcznego usunięcia tych plików.


Brak zgody na pliki cookies może spowodować nieprawidłowe wyświetlanie lub brak możliwości wyświetlenia strony, ze względu na konieczność obsługi plików (zatrzymanie bieżącej sesji).

W każdej chwili możesz usunąć ciasteczka z Twojej przeglądarki oraz zablokować możliwość ich ponownej instalacji.


Newsletter

Wyrażając chęć przystąpienia do newslettera, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez administratora strony, w tym wysyłanie wiadomości e-mail o aktualnych akcjach rabatowych, nowościach czy konkursach.

Aby wypisać się z newslettera należny napisać maila do inspektor.bestomi@gmail.com z informacją o wycofaniu zgody na newsletter.

Do czego używamy danych użytkowników?

-Między innymi w celu zarządzania ich rejestracją, odnalezienia zamówienia, prowadzenia analiz statystycznych, wystawienia wszelkich faktur, faktur korygujących itp. wszelkich zmian formy dostawy produktu, obsługiwania zapytań, na życzenie użytkownika wysłanie powiadomienia dostosowanego do indywidualnych potrzeb.